.
Strona www jest jednym z podstawowych narzędzi marketingowych. Jej posiadanie stanowi także warunek konieczny dla każdej firmy, która chce pozyskać nowych klientów za pośrednictwem Internetu.
Niestety, aby strona zapadła w pamięć osobie surfującej po sieci powinna wyróżnaić się. Internauta przedzierając się przez cały gąszcz stron www zazwyczaj nie zwraca uwagi na to czy czyta informacje ze strony a czy też b. Strona, aby zostać ponownie odwiedzona musi mieć to coś. Statyczne strony internetowe oparte na tabelce i kilku odnośnikach bądź te robione na podstawie darmowych kreatorów z pewnością nie wzbudzą specjalnego zainteresowania.
Każdy posiadacz strony internetowej chciałby, aby internauci pozostawali jak najdłużej na jego stronie. W związku z czym wypada zacząc się wyróżniać. Najważniejszym wydaje się być koncept, funkcjonalność i innowacyjność, oczywiście przy zachowanou jej funkcjonalności, strony niż sama jej treść. Z pewnością strona posiadająca takie cechy, zapdanie w pamięc internaucie. Obecnnie furorę robią dynamiczne strony oparte na technologii na JavaScript i jQuery oraz strony responsywne (kafelkowe).
*Niniejsza propozycja nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.Powyższa oferta ma charakter informacyjny i jest zaproszeniem do negocjacji.
Strona internetowa jest podstawową wizytówką firmy w internecie. Nie musi być rozbudowaną ani kafelkową stroną www. Dzięki niej każdy zainteresowanie może sprawdzić w jakich godzinach jest otwarty nasz lokal i gdzie się mieści. Aby przekazać potencjalnym te informacje nie trzeba mieć rozbudowanej strony internetowej. Wystarczy prosta strona internetowa z kilka zdjęciami, paroma zdaniami co oferujemy oraz danymi kontaktowymi.
WordPress to zdecydowanie najpopularniejszy CMS na świecie. Jest to o tyle dziwne, że jeszcze do niedawna, skrypt ten nie do końca przypominał typowy CMS. Dopiero po pewnych modyfikacjach i dodaniu kilku opcji, można go zaliczyć do tego zaszczytnego grona.
WordPress tradycyjnie został stworzony po to, aby przy jego użyciu można było zakładać blogi. Dlatego właśnie, na tym systemie większość blogerów tworzy swoje witryny. Jednak, jest to opcja również korzystna dla osób, które na co dzień wykonują proste projektowanie stron internetowych. Są one nie kłopotliwe w zarządzaniu i przyjazne dla użytkownika.
Można wyróżnić następujące zalety WordPress: łatwość użytkowania – WordPress zyskał sławę i popularność wśród użytkowników główne dlatego, że jest niezwykle prosty w obsłudze. W przeciwieństwie do innych systemów CMS, nie wymaga znajomości HTML czy PHP. Wyposażony jest w preinstalowane funkcje wtyczek i szablonów, które można zainstalować w bardzo prosty sposób, grupy wsparcia – jeżeli pojawi się jakikolwiek problem z administracją strony czy zarządzaniem systemem, zawsze można poprosić o pomoc jednego z miłośników tego CMS, który udziela się na formach dyskusyjnych. Można pozyskać pomoc zarówno od użytkowników anglojęzycznych, jak i posługujących się językiem polskim, wtyczki i szablony – większość wtyczek, jakie znajdują się na WordPress dostępna jest za darmo. Można z nich dowolnie korzystać, wzbogacając swoją stronę internetową. Ponadto, można wybierać spośród tysięcy szablonów graficznych, które będą w stanie zmienić wygląd każdej witryny.
Nie ma idealnych rzeczy na świecie. Także tak łatwy w obsłudze skrypt ma coś za uszami. Wśród wad systemu najczęściej wymienia się:
trudności z modyfikacja grafiki – jeżeli chcesz, aby Twoja strona była unikalna i nie podobna do innych witryn, musisz zmodyfikować dostępną w szablonach grafikę. Do tego jednak potrzebna jest już znajomość CSS i HTML. W innym przypadku, trzeba będzie pogodzić się z tym, że strona pod względem graficznym nie będzie wyróżniała się w żaden sposób na tle konkurencji.
kolejna witryna WordPress - w sieci roi się od stron na WordPressie. Niektóre sa po prostu kopia drugich. Jeśli zależy Ci na unikalności musisz zainwestować coś dużo w grafikę i znaleźć wiele dodatkowych pluginów.
Zapomnij o gotowych platformach open source, jeżeli chcesz, aby Twoje strony internetowe wyróżniały się na tle konkurencji.
CMS, czyli Content Managment System to system zarządzania treścią na stronach publikowanych w Internecie. Oznacza to, że jeżeli zdecydujesz się na responsywne strony internetowe oparte na autorskim CMS, zostaną one w całości stworzone tylko dla Ciebie. Wszystkie rozwiązania zostaną dostosowane do Twoich potrzeb i wymagań. Twoja strona odznaczała się będzie dużą unikalnością.
Dzięki temu, że zdecydujesz się skorzystać z takiego rozwiązania, będziesz mógł wprowadzić na swoją witrynę różnego rodzaju, dowolnie wymyślone przez Ciebie udogodnienia dla klientów. Bez żadnych ograniczeń. Dysponując autorskim CMS, możesz również wprowadzać stale zmiany na swojej witrynie. Możesz ją modyfikować, udoskonalać. Użytkownicy na pewno docenią Twoje starania. Przełoży się to na wyniki sprzedaży oferowanych przez Ciebie usług.
Decydując się na autorska stronę internetową wybierasz unikalność, która z cała pewnościa zostanie docieniona nie tylko przez klientów, ale równiez przez wyszukiwarki. Dzięki takiemu woborowi pozycjonowanie zamówionej strony www może okazać się nieco prostsze
Ponadto, autorskie rozwiązanie pozwala wyeliminować błędy pojawiające się czasem na stronach internetowych. To głównie odróżnia tanie strony internetowe od tych, które tworzone są w dostosowany do potrzeb klienta sposób.
Jak widać, projektowanie stron internetowych opartych o autorski CMS może mieć wiele zalet.
Oczywiście, że tak. Nie można nigdy idealizować dostępnych systemów. Zawsze znajdzie się coś, co nie działa tak, jak powinno. Największą wadą jest na pewno to, że kafelkowe strony www tworzone na autorskich systemach są droższe, ponieważ wymagaja dużego nakładu pracy. Na szczęście płacimy tylko raz, a strona jest dostępna dla klientów i wyszukiwarek przez cały czas.
Decydując się na strony budowane na autorskim CMS musisz pamiętać, że nie możesz korzystać z ogólnodostępnych dodatków. Wszystko trzeba kupować i wprowadzać zgodnie z zaleceniami. Sam jednak zwykle sobie z tym nie poradzisz, ponieważ nie ma jednej, ogólnodostępnej instrukcji obsługi, jak takimi systemami zarządzać. W końcu każdy jest inny i budowany zgodnie z oczekiwaniami klienta.